Ulubione

FAQ


Po co mam się rejestrować?
Zarejestrowanie Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a rejestracji można dokonać choćby po to, aby mogli Państwo otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub promocjach organizowanych na naszej stronie.

Jak się dowiem że jestem już zarejestrowany?
Po dokonaniu rejestracji w naszym sklepie, otrzymasz w przeciągu minuty, pod podany adres e-mail, link do aktywacji konta.

Jak złożyć zamówienie?
Wchodząc w wybrane produkty w „sklepie online” klikają Państwo „dodaj do koszyka”. Po skompletowaniu asortymentu wchodzą Państwo w „Koszyk” i w tej opcji można przejrzeć asortyment który Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć „złóż zamówienie”. Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu.


W jaki sposób zapłacę za towar?
Sklep oferuje następujące metody płatności:
przy odbiorze przesyłki,
kartą kredytową,
e-przelewem.

Czy można otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście, przy rejestracji wpisują Państwo odpowiednie dane, a faktura zostanie dołączona do wysyłki.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Towar zostanie doręczony do Państwa w ciągu 48 godzin.

Kontakt?
Informacje i porady możesz uzyskać u naszych specjalistów w centralnym serwisie ALSEN dzwoniąc na nr: (32) 775 27 00 . Możesz także zgłaszać pytania mailem na sklep@alsen.pl.