Ulubione
Portal Games

Neuroshima Hex 3. 0 Mephisto

Numer katalogowy Nr kat WGPTLS0UH080125,

Kod producenta Kod 80125

netto 22 , 23 netto
27 , 34
Zamów telefonicznie
(+32) 775 27 00
 Zamów telefonicznie

Towar na magazynie, wysysłany w przeciągu 24 godzin

  • Opis
  • Specyfikacja
  • Opinie
  • Raty

Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom.
Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych. Skażony krater kusi jako szlak na skróty i źródło zasobów, lecz nader często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium monstrum oznacza bowiem zmagania na jego zasadach, z mrowiem pułapek i podstępów z dawna czekających na ofiarę. To jak walka z całą armią, a nie z pojedynczą istotą!
Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.
W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w przypadku armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie znajdziemy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć.
Dodatkową siłę i skuteczność ataku sztabu zapewniają w armii Mephisto Wszczepy. Wszczepy są nowym rodzajem jednostki pozwalającym zapewnić Mephisto dodatkową siłę, inicjatywę, a czasem i dodatkowe akcje możliwe do wykonania na planszy. Wszczep Transmitera pozwala na wykonanie akcji Roszada, wszczep Ogona pozwoli odepchnąć jednostki przeciwnika. Dzięki Wszczepowi Szczęk będziemy mogli nawet wywołać bitwę nie mając żetonu bitwy na ręce.
Jak silne może być Mephisto? Wyłożenie wszystkich wszczepów Szponów na planszę pozwoli Mephisto atakować z potworną siłą 5, a to wciąż nie jest kres jego możliwości. Tak ogromna siła połączona z umieszczonymi na planszy, praktycznie pozbawionymi możliwości obrony Wszczepami, stwarza na zupełnie nowe sytuacje i wymusza na graczu nowe podejście do strategii.
Przed wami Mephisto. Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane.

Informacje techniczne

Gwarancja 0
Seria Gry
Nr katalogowy

140mephisto3

Wymagania wiekowe 10 lat
Płeć Dziewczynki i chłopcy
Rodzaj Strategiczne i ekonomiczne
Liczba graczy 2 - 4
Czas gry 90 min
Pozostałe parametry

Wymiary opakowania: 10 x 13 x 2 cm

Pozostałe

Wersja językowa Polska instrukcja
Wymagania wiekowe od 10 lat

Wybierz bank:

Zadaj pytanie

Zapytaj o produkt: Neuroshima Hex 3. 0 Mephisto