Ulubione

Alsen Team wraca do gry

Najdłużej działająca organizacja e-sportowa w Polsce przechodzi poważne zmiany. Marka Alsen przejęła drużynę i zapowiada nowe otwarcie oraz powrót na esportową scenę z zupełnie nową jakością.

Alsen był z polskimi graczami od zawsze. Wspieraliśmy środowisko jeszcze nim nastała moda na esport, a katowicki Spodek zaczął wypełniać się co roku fanami sportów elektronicznych. Teraz się zmieniamy! Wierzymy, że przed naszą organizacją jeszcze wiele sukcesów
- powiedział Janusz Zdebel, prezes firmy Alsen.



Pierwsze zmiany dotyczyć będą sekcji FIFA, która w ostatnim czasie stanowi o sile sekcji esportowej Alsen. Marcin ‘mrn’ Szczes i Bartosz ‘bejott’ Jakubowski w najbliższym tygodniu podpiszą nowe, profesjonalne kontrakty gwarantujące stabilność i możliwość współpracy w dłuższej perspektywie. ,,Dla nas, jako zawodników to bardzo ważne. Gra na najwyższym poziomie dużo nas kosztuje, a dobry kontrakt zapewnia mi ,,spokojną głowę” przed startem FIFY19 oraz pewność, że w trakcie sezonu nie zostaniemy bez organizacji
- wyjaśnił Bartosz ‘bejott’ Jakubowski.


Alsen Team znany był przede wszystkim z drużyny CS:GO. Obecnie są czynione działania, aby powołać do życia nowe dywizje. - Podchodzimy do sprawy przede wszystkim rozsądnie. Mamy poważne plany i prowadzimy różne rozmowy, ale musimy pamiętać, że esport ostatnio bardzo się zmienił. Rola organizacji i oczekiwania zawodników są zupełnie inne niż kilka lat temu. Nowe sekcje ogłosimy wtedy, kiedy będziemy mogli zapewnić im prawidłowy rozwój. Odpowiedzialność i profesjonalizm, tym zamierzamy się wyróżniać
- podkreślił Adam Kusiak, koordynator projektu Alsen Team.


Pierwsze widoczne dla fanów zmiany zajdą na profilach społecznościowych drużyny, jak i samych graczy. Już ruszyły działania pod hasłem ,,Back to the game”, które mają podkreślić, że Alsen Team w grze jest od dawna, a teraz zamierza wrócić do esportowej pierwszej ligi. Organizacja zapowiada regularne dostarczanie fanom treści na najwyższym poziomie, które będą ciekawe, angażujące i pozwolą być na bieżąco z aktualnymi losami zespołu.



Alsen Team zaprezentował również nową identyfikacją wizualną. ,,Dokonaliśmy niewielkiego rebrandingu, aby po pierwsze zaznaczyć nowy start, a po drugie zaadaptować się do realiów obecnego rynku. Nie zrywamy jednak z naszą historią - dobrze znana fanom litera ,,A’’ przeszła tylko delikatny lifting. Jeśli esportowo jesteśmy w trakcie budowania  pozycji, to wizualnie nie odbiegamy od światowej czołówki”
- wytłumaczyła Marzena Łukaszczyk, manager ds. marketingu w Alsen Team.


Gratką dla fanów z pewnością okaże specjalnie zaprojektowana linia odzieży z hasłem przewodnim ,,Back To The Game’’, którą drużyna pochwali się w połowie września. Zostaną wtedy zaprezentowane koszulki meczowe, bluzy i okazjonalna koszulka wyprodukowana w ograniczonej ilości egzemplarzy.

Nadchodzące premiery

Zobacz więcej

Polecane produkty

  • Interfejs: USB

  • Liczba przycisków: 12

  • Platforma: PC, PlayStation 3

  • Połączenie: Przewodowe

netto 89 , 42 netto
109 , 99
netto 130 , 07 netto
159 , 99